Już trzeci raz marka DAKO będzie promowana na trasie prestiżowego wyścigu kolarskiego Tour de Pologne.

Spoty reklamowe DAKO prezentujące produkty linii HarmonyLine będą wyświetlane na ekranach o powierzchni 100 m2, mniejszych ekranach o powierzchni 15 m2 i 13 m2 oraz na ciężarówkach przemieszczających się w kolumnie reklamowej wyścigu. Ekrany będą eksponowane podczas wszystkich etapów wyścigu.

Działania wizualne będą wspierane nowoczesnymi technikami promocji z użyciem Internetu udostępnianego na finałach poszczególnych etapów. Widzowie wyścigu będą pobierać materiały DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń.

Tour de Pologne to jedna z najbardziej rozpoznawalnych imprez sportowych w Polsce i jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich świata. Impreza transmitowana jest w TVP1, TVP Sport i Eurosport 2. Łączna skumulowana światowa widownia Tour de Pologne 2012 przekroczyła 340 milionów osób. Średnia oglądalność pojedynczego etapu wyścigu w TVP1 wynosiła w 2012 roku 1,5 miliona widzów.