showroom DAKO już otwarty
Prawie 1000 m2 kompleksowej ekspozycji produktów, ich wyposażenia oraz kolorystyki i dodatków. Trzy kondygnacje, na których zaprezentowana została pełna gama okien i drzwi z PVC, aluminium i drewna oraz bram garażowych i osłon zewnętrznych. Nowoczesna sala konferencyjna i strefa chillout. Wszystko to i sporo więcej znaleźć można w otwartym w listopadzie, nowym showroomie DAKO.
Nowoczesny obiekt ekspozycyjny powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby międzynarodowego grona klientów marki. Nieustanny wzrost sprzedaży zagranicznej produktów DAKO wymagał bowiem stworzenia przestrzeni zapewniającej możliwość profesjonalnej obsługi klientów oraz partnerów.
Przestrzeń prezentacji produktów
Zaprojektowana w nowoczesny i przemyślany sposób przestrzeń wystawiennicza, połączona z częścią przeznaczoną do organizacji szkoleń oraz spotkań biznesowych, daje możliwość profesjonalnego przedstawienia najważniejszych zalet współpracy z marką DAKO.
Jak wyjaśnia Paweł Buchman, Kierownik Działu Rozwoju Produktu:
Projektując ekspozycję produktów DAKO skupiliśmy się na przedstawieniu nie tylko kompleksowości naszej oferty, ale również możliwości jakie ona daje. Każdy z trzech poziomów został zaaranżowany dla wybranego materiału z którego produkujemy stolarkę: drewna, aluminium oraz PVC wraz z uzupełnieniem oferty bram garażowych i osłon okiennych. Dzięki temu, nasi goście mają możliwość sprawdzenia pełnego przekroju produktów ze wszystkich kategorii oraz rozwiązań dedykowanych dla poszczególnych rynków sprzedaży. Wszystkie przedstawione okna, drzwi, bramy garażowe oraz osłony okienne zostały wyposażone w bogatą ofertę akcesoriów i dodatków rozszerzających ich funkcjonalność. Możemy dzięki temu zaprezentować, jak na żywo wygląda np. automatyczna obsługa drzwi tarasowych, czy bram garażowych. Klienci poszukujący nowoczesnych rozwiązań cenią także możliwości połączenia wszystkich elementów stolarki w ramach systemów smart home. Prezentując je w showroomie mamy możliwość pokazania im, jak w szybki sposób można to zrobić i jak takie inteligentne zarządzanie funkcjonuje w praktyce. Wszystkie produkty prezentowane na ekspozycji zostały zaprojektowane w oparciu o aktualne trendy designerskie. Nie brakuje więc odważnych i ciekawych rozwiązań kolorystycznych, które podkreślą charakter każdej inwestycji.