Po raz kolejny marka DAKO jest promowana na prestiżowym wyścigu kolarskim Tour de Pologne. Animowane spoty reklamowe DAKO wyświetlane są na ekranach o powierzchni 100 m2, mniejszych ekranach o powierzchni 15 m2 i 13 m2 oraz na ciężarówkach z ekranami LED przemieszczającymi się w kolumnie reklamowej wyścigu. Ekrany eksponowane są podczas wszystkich etapów wyścigu. Łączna ilość emisji spotów na wszystkich etapach przekroczy 10 000.
Działania za pośrednictwem spotów reklamowych wspierane są nowoczesnymi technikami promocji za pomocą Wi-Fi. Widzowie wyścigu mogą pobierać materiały DAKO za pomocą laptopów, telefonów komórkowych i innych urządzeń, korzystając z bezprzewodowego Internetu udostępnianego na finałach poszczególnych etapów.
Tour de Pologne należy do najbardziej rozpoznawalnych imprez sportowych w Polsce i jest jednym z najważniejszych wyścigów kolarskich świata. Impreza transmitowana jest w TVP1, TVP2, TVP Sport i Eurosport w 59 krajach. Łączna skumulowana światowa widownia Tour de Pologne 2012 przekroczyła 340 milionów osób. Średnia oglądalność pojedynczego etapu wyścigu w TVP1 wynosiła w 2012 roku 1,5 miliona widzów.