Trwają działania w branżowej prasie i na portalach internetowych poświęconych budownictwu we Francji i w Belgii. Promocja marki DAKO ma na celu budowę świadomości i znajomości marki w tych krajach.

Reklamy i artykuły poświęcone marce DAKO – w tym jubileuszowi 20-lecia firmy – ukazują się między innymi w kolejnych numerach francuskich pism „L’Echo de la Baie”, „Verre & Protections”, „Verres & Menuiserie Actualite” i „Maison Francaise” oraz w serwisach LECHODELABAIE.frVERREETPROTECTIONS.comVERRE-MENUISERIE.comcotemaison.fr.

Wśród belgijskich gazet oraz portali znajdują się z kolei pisma „Menuiserie”, „Construction”, „Tu batis, je renoveBeter” i „Je vais construire et renover” oraz serwisy internetowe Menuiserie.pmg.bejevaisconstruire.levif.beikgabouwen.knack.be.

– Chcemy przybliżyć klientom indywidualnym kupującym nasze produkty oraz potencjalnym partnerom biznesowym charakter naszej marki i podkreślić wysoką jakość naszych wyrobów – mówi Joanna Ogorzałek, dyrektor Działu Eksportu Fabryki Okien DAKO.
Warto zaznaczyć, że Fabryka Okien DAKO została w 2014 roku laureatem corocznego konkursu na Najlepszego Eksportera do Francji, zorganizowanego przez Wydział Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Paryżu.