Certyfikat P-Mark
Certyfikat P-Mark
Szanowni Państwo,
z przyjemnością informujemy, że okna DAKO zdobyły prestiżowy Certyfikat Szwedzkiego Instytutu SP, który oznacza, iż nasze produkty wykonane z PVC spełniają wszelkie wymogi jakościowe i prawne na rynku europejskim.
Przyznany znak P-Mark jest potwierdzeniem najwyższej jakości oraz doskonałych parametrów produktów DAKO. Gwarantuje, iż spełniają one wszelkie skandynawskie normy, a także pomyślnie przeszły przez szczegółową i wymagającą kontrolę, m.in. badanie SP method 245, którego celem było sprawdzenie szczelności okna na wodę i wiatr, uprzednio poddawanemu działaniu ekstremalnym temperaturom. Co więcej, szyby montowane w oknach również posiadają znak P-mark, który gwarantuje ich dostawca.
Wszystkie materiały używane do konstruowania okien DAKO zostały sprawdzone i zaakceptowane w procesie certyfikacji przez szwedzki instytut (profile PVC, zbrojenie stalowe, uszczelki, szyby). Dodatkowo, cały proces produkcji oraz przechowywania okien, podlega ścisłej kontroli zawartej w warunkach, na jakich udzielony został DAKO certyfikat P-mark. Okna z certyfikatem posiadają znak P umieszczony na naklejce CE (umieszczony na ramie okiennej) oraz ramce międzyszybowej.
Szwedzki Instytut SP jest jedną z wiodących organizacji badawczych w Europie, która zajmuje się testowaniem, pomiarami i certyfikacją produktów. Przyznane przez nią odznaczenia są synonimem najwyższych standardów jakościowych i technicznych charakterystycznych dla krajów Europy Północnej.
Zimowa promocja DAKO! Okna taniej nawet do 50%
Zimowa promocja DAKO! Okna taniej nawet do 50%
Tej zimy…w całej Europie…szaleje łączona promocja DAKO!
Tylko teraz możesz wyposażyć swój dom w unikatową stolarkę DAKO z rabatem nawet do 50%!
Łącząc w jednym zamówieniu kilka różnych produktów, zyskujesz wyższy rabat końcowy. Im większą ilość produktów wybierzesz, tym korzystniejsza będzie ich cena! Promocja obejmuje także okna, drzwi, rolety i bramy unikatowej serii HarmonyLine
O szczegóły promocji zapytaj w salonie DAKO w Kętach !
Szkolenia dla Partnerów Handlowych w Toruniu i Krakowie
Doceniamy zaangażowanie, pracę i lojalność naszych Partnerów Handlowych, ale jednocześnie wiemy, jak ważne w handlu jest nieustanne poszerzanie wiedzy i zdobywanie nowych umiejętności. Dlatego stawiamy na rozwój – 15 listopada w Toruniu i 16 listopada w Krakowie odbyły się szkolenia, które poprowadzili Kamil Sokołowski, dyrektor ds. Handlu i Promocji Marki DAKO oraz Sebastian Sauter, Trener w McHayes&StewardGroup.
W trakcie spotkań sporo uwagi poświecono na charakterystykę nowego pokolenia konsumentów – pokolenia Y- analizie poddano ich potrzeby, oczekiwania oraz motywacje. Uczestnicy dowiedzieli się również, jak kształtować sprzedaż w zależności od typu osobowości klienta, poznali bliżej własne mocne i słabe strony oraz nauczyli się, jak efektywnie wykorzystywać je w kontaktach biznesowych.