Rozbudowa DAKO!
W sierpniu ruszyły pierwsze prace przy rozbudowie infrastruktury produkcyjnej DAKO. Inwestycja jest naturalną konsekwencją systematycznego wzrostu sprzedaży i poszerzania oferty produktowej firmy.
Rozbudowa fabryki to strategiczne posunięcie wynikające z rosnącego zapotrzebowania na nasze produkty, zarówno na rynku Polskim jak też na rynkach zagranicznych. Traktujemy budowę jako kolejny kamień milowy w naszym wieloletnim, systematycznym rozwoju. Inwestycja ta nie tylko pozwoli nam na zwiększenie mocy produkcyjnych, ale także wpłynie na poprawę efektywności zarządzania produkcją oraz usprawni obsługę transportową i magazynową. – wyjaśnia Prezes Zarządu Jerzy Studziński.
Nowo powstający budynek zapewni DAKO dodatkowe 5 200 m2 powierzchni. Zakończenie budowy obiektu planowane jest na luty 2017 roku.
Jesienna kampania telewizyjna DAKO
12 września ruszyła jesienna kampania reklamowa DAKO! Spot reklamowy promujący produkty z serii HarmonyLine emitowany jest za pośrednictwem największych i najpopularniejszych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych, na antenach stacji: TVP1, TVP2, TVN oraz Polsat w najlepiej oglądanym paśmie telewizyjnym prime time.
Oprócz klasycznego spotu 30” budującego zasięg i prestiż przekazu, kampania została uzupełniona o billboardy sponsorskie o długości 8” Spot reklamowy prezentuje kompozycję EUNIKA z serii HarmonyLine eksponując jej największe zalety i podkreślając wyjątkową klasę.
Wsparciem kampanii telewizyjnej są działania w Internecie obejmujące głównie promocję spotów za pośrednictwem portali Facebook i Youtube.
Poznaj naszą ideę! Kliknij tutaj, żeby zobaczyć spot
Kampania radiowa we Francji
DAKO mocno angażuje się w rozwój francuskiego rynku i w związku z tym intensyfikuje podejmowane tam działania marketingowe włączając w nie także radio. Kampania radiowa w strategicznych dla firmy departamentach Francji prowadzona jest od 5 września za pośrednictwem regionalnych stacji:
Spot reklamowy promuje promocję łączoną oraz produkty DAKO gwarantujące więcej światła. Wsparciem promocyjnych warunków sprzedaży są także działania prowadzone za pośrednictwem Internetu.